آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»املاک»خدمات ملكي»1000نقشه مسکونی
1000نقشه مسکونی-pic1

1000نقشه مسکونی

خیلی از معماران و دانشجویان معماری همیشه مشغول طراحی نقشه های مسکونی هستند و تقریبا بهترین منبع کسب درآمد هستش اما واقعا نقشه های طراحی شده که امروزه در سطح شهرها اجرا می شوند چقدر با معماری روز دنیا مطابقت دارند؟ و چقدر می توانند نیاز های یک شخصی و خانواده را در محیط امن خانه تامین کنند؟

مجموعه بیش از 500 پلان ساختمان مسکونی بسیار زیبا و منحصر به فرد

– 1 تا 7 – طبقه – مطابق با ضوابط شهرداری ایران و استاندارد های معماری روز دنیا .

خیلی از معماران و دانشجویان معماری همیشه مشغول طراحی نقشه های مسکونی هستند و تقریبا بهترین منبع کسب در امد هستش اما واقعا نقشه های طراحی شده که امروزه در سطح شهرها اجرا می شوند چقدر با معماری روز دنیا مطابقت دارند ؟ و چقدر می توانند نیازهای یک شخص و خانواده های مشکل پسند ایرانی را راضی و در محیط امن خانه تامین کنند ؟


برای طراحی مسکونی و الگو برداری از معماری روز دنیا بهترین کار دیدن نمونه کارهای اجرا شده در شرکت های بزرگ مشاوره ای در داخل و خارج از کشور میباشد . شرکت های مشاوره ای با استفاده از مهندسین مجرب و کار آزموده خود بهترین طرح ها را برای مشتریان خود آماده می کنند تا فرد بتوانند ساختمانی را که می خواهند بنا کند به بهترین نحو از از کلیه امکانات ممکن برای ساخت آن استفاده نمیاد . این مجموعه با جمع آوری بیش از 500 طرح مسکونی اجرا شده در شرکت های مشاوره ای در داخل و خارج از کشور مجموعه ای برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید بهترین طرح های معماری روز دنیا را برای طراحی و ساخت ساختمان های مسکونی در اختیار داشته باشید و با استفاده از آن ساختمان های بسیار زیبایی را برای دیگران نیز طراحی کنید و یا ساختمان مسکونی خود را با داشتن نمونه های بسیار زیبای این مجموعه بسازید .


طرح های داخل این مجموعه به صورت کاملا اتوکدی و در بخش معماری شامل پلان ، نما ، برش میباشد که این قسمت با اندازه گذاری دقیق انجام و در فاز 1و 2 انجام شده است . از ویژگی های دیگر این مجموعه داشتن سه بعدی پلان ها به صورت به صورت عکس میباشد که حدودا 40 درصد نقشه های موجود در این مجموعه دارای فایل های سه بعدی تری دی مکس و یا عکس سه بعدی می باشند که یکی از جذابترین بخش های این مجموعه منحصر به فرد میباشد . ( با داشتن فایل و عکس یک بعدی شما میتوانید براحتی هرچه تمام تر نمای کلی هر کدام از نقشه ها را تماشا کرده و از آن نهایت استفاده را ببرید


. پلان ها و کلیه نقشه های این مجموعه به صورت اتوکدی و در فایل DWG می باشد که به راحتی با برنامه اتوکد 2007 قابل باز شدن می باشد.کلیه پلان های این مجموعه از 50 تا 800 متر مربع و از 1 تا 7 طبقه می باشد.کلیه نقشه های این مجموعه در بخش معماری آن دارای مبلمان بسیار زیبا و استاندارد می باشد.خیلی از معماران و دانشجویان معماری همیشه مشغول طراحی نقشه های مسکونی هستند و تقریبا بهترین منبع کسب درآمد هستش اما واقعا نقشه های طراحی شده که امروز در سطح شهر ها اجرا می¬شوند چقدر با معماری روز دنیا مطابقت دارند؟

چقدر میتوانند نیاز های یک شخص و خانواده را در محیط امن خانه تامین کنند

ش.م : 1245752
فروشنده: فرا تحصیل
قیمت: 15,000 تومان

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
برای سفارش پستی به سایت زیر مراجعه نمایید:


http://www.bziran.com/detail.php?id=946&vendors=41180095&AdsID=41312



*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

پرداخت مبلغ پس ازتحویل کالا

http://bziran.com/AdsAffiliate.php?AdsID=41312

*-*-*-*-*-*-*-


آگهی دهنده: شهرسبز
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - خدمات ملكي در تهران
به روز شده در:۱۳۹۳/۵/۹
بازدید: 797 بار
ایمیل: